Training & support

MarTech rendeert pas als het op de juiste manier gebruikt wordt. Daarom biedt GoSoniq ondersteuning waarmee uw werknemers Salesforce kunnen gebruiken zoals bedoeld. Voor een vast bedrag per maand zorgen wij dat de dagelijkse werkzaamheden soepel verlopen.

Training

Het trainen van personeel is essentieel. Hierdoor voorkomt u onnodige fouten en bent u verzekerd van professionele doorontwikkeling van uw marketingprocessen. 

Effecten van Training:

  • Efficiënt ingerichte marketingprocessen
  • Betere visie op automatisering
  • Hoge mate van zelfstandigheid
  • Datagedreven oplossingen

 

Helpdesk & Ticket support

Onze support afdeling staat 24/7 klaar om vragen te beantwoorden en problemen te verhelpen. Dit doen wij met gestuurde coaching waarin we werknemers meenemen in hun vraagstuk. Dit zorgt ervoor dat uw personeel de context van het probleem beter begrijpt, waardoor ze in staat zijn voortaan zelfstandig tot een oplossing te komen. 

Voordelen:

  • 24/7 bereikbaar
  • Contact met uw eigen team
  • Geen tijdelijke uitweg maar duurzame oplossingen
  • Vakantie en ziekte worden binnen het team opgevangen 

Active incident reduction

Terugkerende issues zorgen voor onnodige irritatie en tijdsverlies. Wanneer er zich incidenten voordoen, lossen wij deze voorgoed voor u op. In plaats van ons te beperken tot alleen het verhelpen van het incident, doen wij onderzoek naar de oorzaak en eerdere gevallen, zodat er een permanente oplossing komt. De eindgebruiker ervaart hierdoor zo min mogelijk storing.

25% minder verstoringen
en onduidelijkheden

Share This