Wil jij zelfstandig je Salesforce Service Cloud omgeving kunnen inrichten en aanpassen om bedrijfsmatige problemen op te lossen? In deze training leer jij hoe je jouw Salesforce omgeving moet inrichten om het optimaal te benutten. 

Tijdens deze training leren we je kennis en vaardigheden met Salesforce Service Cloud, zodat jij jouw Salesforce omgeving zo kan inrichten dat gebruikers er makkelijk gebruik van kunnen maken. Deze training leert je hoe Salesforce moet worden ingericht om de organisatie succesvol met het product te laten werken, processen in te voeren en applicaties te onderhouden die de organisatie wil gebruiken. Aan bod komen in ieder geval: het supportproces, queues voor het toewijzen van cases, escalatie regels, rapporten en dashboards, automatiseringen en gebruikersrechten. Mocht je specifieke onderwerpen willen bespreken tijdens de training is daar altijd ruimte voor.   

Na deze training:

  •      Ken je de basisprincipes van Salesforce 
  •      Ben je vertrouwd raken met het navigeren in Salesforce 
  •      Weet je hoe je klantgegevens moet invoeren, beheren en bewerken 
  •      Kun je klantcases aanmaken en beheren 
  •      Kun je acties uitvoeren in een case  
  •      Weet je om te gaan met geavanceerde rapporten en dashboards 
  •      Weet je hoe je gebruik moet maken van automatiseringen door middel van Flows 
  •      Kun je gebruikersrechten aanpassen  

Deze training wordt gegeven door

Daniël: Ik help klanten met het optimaliseren van hun Salesforce omgeving. Denk hierbij aan automatiseringen, het maken van dashboards en integraties met andere systemen. Daarnaast help ik jouw en je team om het beste uit Salesforce te halen door middel van een training. Wat mij echt voldoening geeft, is zien dat een team optimaal gebruik maakt van Salesforce. Samen met jou en je team passen we Salesforce aan op een manier die perfect aansluit bij jullie en zorgen we ervoor dat dit goed gebruikt worden door de eindgebruikers.