Dagelijkse ondersteuning

Met onze support dienstverlening ondersteunen we bij het dagelijks gebruik van Salesforce. Voor een vast bedrag per maand beschik je over een eigen team van consultants die je helpen bij al je vragen en extra handen bieden voor de werkzaamheden waar je niet aan toekomt.

Ervaren hoe het werkt? Dien een ticket in via ons portaal en ontvang antwoord binnen twee werkdagen.

Om goede ondersteuning te bieden moeten we jouw organisatie leren kennen. Daarom krijg je bij ons een eigen team en een vaste contactpersoon. Zo zijn wij altijd op de hoogte van wat er speelt en hoef jij niet te schakelen met verschillende mensen.

Wij zijn er om jouw Salesforce omgeving beter te maken. Dus als wij mogelijkheden zien, geven we dat aan. Onze consultants leren hoe jouw organisatie met Salesforce werkt. Door te ondersteunen bij vraagstukken zijn zij steeds beter in staat om actief advies te geven hoe jij efficiënter met Salesforce kan werken.

Treden er problemen op? Wij werken niet alleen toe naar de snelste oplossing, maar kijken ook naar de oorzaak van het probleem. Issues staan zelden op zichzelf. We achterhalen de kern van het probleem om te zorgen dat het zich in de toekomst niet herhaalt. Zo werken we altijd aan duurzame oplossingen.


“Wij hebben een hele prettige samenwerking met GoSoniq! Ze ondersteunen ons heel goed, reageren snel en het is fijn altijd een vaste contactpersoon te hebben.”

Ruben Hubner – Bedrijfsleider Brinks CoffeeRoasters