Haal meer uit Salesforce

With our support services, we support your daily use of Salesforce. For a fixed monthly fee, you will have your own team of consultants who help you with all your questions and offer extra manpower for the work you do not quite get around to doing.

Vraag een audit aan

Laat ons kosteloos een audit uitvoeren en ontvang binnen vijf werkdagen een adviesrapport.

Request audit


"We have a very pleasant cooperation with GoSoniq! They support us very well, respond quickly and it's nice to always have a regular contact person."

Ruben Hubner – Business Manager Brinks CoffeeRoasters

Waarde creëren na de implementatie

De implementatiefase van Salesforce is een korte, gestructureerde periode waarin de basis wordt gelegd voor een goed CRM. Dit fundament is essentieel voor het bereiken van de bedrijfsdoelen, maar het realiseren van de verwachte waarde verloopt vaak niet automatisch. Na de implementatie begint een nieuwe fase die zich richt op de lange termijn en de manier waarop u de waarde van Salesforce kunt maximaliseren om uw doelstellingen te bereiken.

GoSoniq is gespecialiseerd in fase na de implementatie. Onze consultants zijn getraind om uw bedrijfsdoelen te vertalen naar een duurzame lange-termijnvisie. Wij weten hoe we meer waarde uit uw Salesforce omgeving kunnen halen en bieden u onafhankelijk en eerlijk advies.

Multi Client Team

Wij werken met een Multi Client Team omdat wij daarmee in staat zijn om onze klanten flexibele ondersteuning te bieden. Heb jij meer ondersteuning nodig? Dan schalen we op. Heb je minder ondersteuning nodig? Dan schalen we af. Heb je naast functionele consultants behoefte aan een BI-specialist? Geen probleem. We hebben alle expertises in huis zodat we de continuïteit van uw bedrijfsprocessen kunnen garanderen.

Capaciteit

Flexibiliteit

Continuïteit

Eigen team

Je beschikt over een eigen team van consultants die je organisatie grondig leren kennen, zodat ze kunnen functioneren als interne medewerkers.

Vaste contactpersoon

Communication is key. Daarom wijzen wij een vaste contactpersoon toe, die altijd bereikbaar is en de voortgang van jouw team overziet.

Flexibel in capaciteit

Of je nu de ene week 300 tickets indient en de andere week 80, ons team opereert als een flexibele schil rondom jouw organisatie. Wij bieden ondersteuning waar en wanneer dat nodig is.

Alle niveaus

Je wilt geen senior betalen om kleine incidenten op te lossen. Daarom werken wij met alle niveaus consultants, die het werk doen wat bij hen past.

Hoe wij helpen

To provide good support, we need to get to know your organisation. That is why we give you your own team and a fixed contact person. This way, we are always aware of what is going on and you do not have to contact different people.

We are here to make your Salesforce environment better. So when we see opportunities, we point them out. Our consultants learn how your organisation works with Salesforce. By providing support on issues, they are increasingly able to actively advise how you can work more efficiently with Salesforce.

Do problems arise? We not only work towards the quickest solution, but also look at the cause of the problem. Issues are rarely isolated. We get to the heart of the problem to ensure it does not recur in the future. This way, we always work towards sustainable solutions.

Waarom GoSoniq?

Onze ervaring laat zien dat een investering in de optimalisatie van Salesforce rendeert in meer efficiënter werk en het behalen van financiële doelen. Zijn jouw bedrijfsdoelen na de implementatie van Salesforce niet behaald? Dan waren je ambities waarschijnlijk niet te groot, maar hebben niet de juiste uitvoering gehad. GoSoniq biedt de kennis en ervaring om deze ambities waar te maken. Van de bedrijven waar wij onze supportdienstverlening zijn gestart, zijn wij bij 98% nog steeds de vaste partner.

Wil je het zelf ervaren? Vraag een audit aan. Onze consultants nemen als second opinion jouw Salesforce omgeving onder de loep en geven hun onafhankelijke advies. Kosteloos en vrijblijvend.