Haal het maximale uit Salesforce met een kosteloze CRM Acceleration Audit

Een Salesforce Acceleration Audit werkt als een kompas dat je helpt door de fijne kneepjes van je Salesforce-implementatie te navigeren. Het evalueert de huidige staat van je CRM-ecosysteem, brengt verbeterpunten in kaart, en legt verborgen kansen bloot. We nemen je technische processen, datakwaliteit en gebruikerservaring onder de loep om een uitgebreid beeld te schetsen van de knelpunten die je productiviteit en groeipotentieel belemmeren.





Vertrouwd door 35+ klanten

“De audit van GoSoniq heeft ons een zeer compleet beeld gegeven. Ze hebben diep gegraven en een goed beeld gevormd van onze business, werkprocessen én de huidige staat van onze Salesforce omgeving. Ze stelden vragen waar wij nog nooit over nagedacht hadden. De volledigheid van de audit geeft ons het vertrouwen dat we nu een compleet beeld hebben zonder blindspots.“

Altura

Wat kan ik verwachten van een Acceleration Audit?

1

Health Check

Onze Salesforce-audit evalueert de beveiliging van je instantie. Denk hierbij aan gegevensbescherming, toegang, verificatie, versleuteling, compliance en beveiligingspraktijken.

2

Betere zichtbaarheid

We vergroten je inzicht met op maat gemaakte rapporten, die statistieken bieden over gebruikersadoptie, prestaties, beveiliging en monitoring.

3

Diepgaande verkenning

We duiken in je bedrijfsprocessen en verzamelen essentiële Salesforce-informatie door middel van interviews en gegevensverzameling.

4

Directe oplossingen voor problemen

We bieden bruikbare oplossingen voor prestatieproblemen, hiaten in processen en knelpunten.

5

Gestroomlijnde processen

We integreren best practices en bevelen manieren aan om Salesforce af te stemmen op je bedrijfsprocessen door verbeteringen in kaart te brengen.

6

Gedetailleerde bevindingen

We documenteren bevindingen en prioriteren oplossingen op basis van impact en ernst.

7

Uitgebreide roadmap voor verbetering

Onze audit biedt een stappenplan met geprioriteerde aanbevelingen, tijdlijnen, kostenramingen en verbeteringsfasen voor de lange termijn.

Success
Stories

Het opschonen en doelmatig herinrichten vanDitch Witch’s CRM-ecosysteem

Verbeterde salesprocessen, capaciteitsplanning en inzichtelijkheid voorWarpnet

Volledige automatisering van de trainingsprocessen van de academy vanSalure

Training, optimalisatie en procesautomatisering voorMovement on the Ground

7.000+ tickets in de support helpdesk opgelost

Incidenten worden gemiddeld binnen 47 minuten opgelost

100+ op maat ontwikkelde oplossingen aangeleverd

24/7 bereikbaarheid voor vragen en support