Officieel Salesforce Partner | 24/7 Bereikbaar | Eigen Team, Vast Contactpersoon

Maximaliseer de kracht van Salesforce met Agentforce

Wij helpen organisaties om het maximale uit hun Salesforce omgeving te halen. Dit doen we onder andere door Agentforce te integreren. Wij zorgen voor autonome AI agents die jullie medewerkers en klanten 24/7 ondersteunen. Hierdoor wordt de samenwerking, productiviteit en klantgerichtheid binnen teams verbeterd. Van advies en implementatie tot ongoing support: wij zorgen ervoor dat alles naadloos werkt.

Vertrouwd door meer dan 30 klanten

Wat is een Agentforce agent en wat kan het?

Agentforce Agents ondersteunen medewerkers en klanten door zelfstandig klantinteracties en triggers te analyseren en de juiste vervolgstappen te zetten. Ze zijn altijd beschikbaar via verschillende kanalen en leveren betrouwbare antwoorden, afgestemd op jullie bedrijfsrichtlijnen en voorschriften, met soepele overdracht naar menselijke ‘agents’ om complexere vragen correct te beantwoorden.

Continue klantondersteuning

Met agents die 24/7 ondersteuning bieden, kunnen jouw klanten altijd geholpen worden, onafhankelijk van openingstijden. Dit verbetert niet alleen de klantervaring, maar ook de responsiviteit en workload van jouw team. Dankzij de integratie met Salesforce Data Cloud zijn de agents in staat om klantdata in real-time te gebruiken voor gepersonaliseerde interacties.

Schaalbaar en veilig

Agentforce gebruikt betrouwbare data en beveiligde systemen, met duidelijk gedefinieerde regels en richtlijnen. Dit zorgt voor een veilige, schaalbare oplossing die kan meegroeien met jouw bedrijf, zonder concessies te doen aan veiligheid en naleving. Bedrijven kunnen met één agent beginnen en deze uitbreiden naarmate hun behoeften groeien, wat Agentforce ideaal maakt voor zowel kleine als grote organisaties.

Agents voor verschillende sectoren

De veelzijdigheid van Agentforce maakt het mogelijk om agents te ontwikkelen die aansluiten bij sector-specifieke behoeften. Of je nu actief bent in de gezondheidszorg, bankwezen, retail, IT, of een andere industrie, Agentforce past zich naadloos aan om een waardevolle bijdrage te leveren binnen de sector waarin jullie organisatie opereert.

Verbeterde efficiëntie en productiviteit

Door terugkerende taken te automatiseren en specifieke workflows in te richten, ondersteunt Agentforce teams bij het focussen op strategisch belangrijkere taken. Dit verhoogt de efficiëntie en optimaliseert de inzet van je medewerkers. De Agents opereren volledig zelfstandig, wat hen anders maakt dan traditionele AI-tools zoals chatbots of co-pilots.

Type Agentforce Agents

Service Agents

Los vragen van klanten 24/7 op.

Sales Development Rep (SDR) Agent

Communiceer 24/7 met prospects.

Sales Coach

Bied gepersonaliseerde rollenspellen voor sales.

Campaign manager

Maak en optimaliseer volledige campagnes.

Personal Shopper Agent

Bied productaanbevelingen op maat.

Merchandiser 

Vereenvoudigt de dagelijkse taken van je productstrategen voor e-commerce.

Agentforce Readiness Check

Het lijkt eenvoudig om Agentforce te integreren, maar een succesvolle implementatie vraagt om een goede voorbereiding. Met de Agentforce Readiness Check* helpen we jouw organisatie ontdekken in hoeverre je klaar bent voor de implementatie van AI-gedreven agents.

Onze scan beoordeelt de aansluiting van jullie bedrijfsprocessen, systemen en specifieke behoeften bij Agentforce. Daarbij analyseren we ook de integratiemogelijkheden van jullie huidige Salesforce-modules en -infrastructuur. Ontvang een heldere roadmap en gericht advies om direct de eerste stappen te zetten richting een succesvolle AI-transformatie.

* We brengen geen kosten in rekening en het is geheel vrijblijvend






Sector-specifieke Agents voor gerichte ondersteuning

Healthcare Agent

Ondersteunt patiënten met hulp op maat, maakt afspraken en biedt persoonlijke zorgbegeleiding.

Banking Agent

Beantwoordt financiële vragen, detecteert fraude, en ondersteunt klanten bij onboarding.

Operations Agent

Stroomlijnt bedrijfsprocessen en helpt de operationele efficiëntie te optimaliseren.

Finance Agent

Helpt bij financiële analyses, budgettering en beslissingsprocessen.

CX Agent

Zorgt voor uitstekend klantbelevingen door vragen te beantwoorden, feedback te verwerken, en persoonlijke interacties te bieden.

Analytics Agent

Analyseren van datatrends om waardevolle inzichten te bieden en data-gedreven beslissingen te ondersteunen.

IT Agent

Ondersteunt IT-teams met probleemoplossing, systeemmonitoring en gebruikersassistentie.

Retail Agent

Verbetert de (online) winkelervaring door o.a. gepersonaliseerde aanbevelingen en klantondersteuning te bieden.

Onze Salesforce Agentforce diensten

Strategie en Advies

We werken nauw samen met jullie team om bedrijfsdoelstellingen en werkprocessen volledig in kaart te brengen. Op basis van deze inzichten ontwikkelen we een strategie voor Salesforce Agentforce die perfect aansluit op jullie bedrijfsprocessen, richtlijnen en doelen. Of je nu klantvragen wilt beantwoorden, sneller wilt schakelen bij leads, of interne processen wilt stroomlijnen, wij helpen je om een krachtige Salesforce Agentforce-structuur neer te zetten die samenwerking eenvoudig en efficiënt maakt.

Implementatie en Optimalisatie

We zorgen ervoor dat Agentforce naadloos integreert in jullie bestaande IT-structuur, waarbij we workflows en kaders inrichten die aansluiten bij jullie dagelijkse werkprocessen en de taken die jullie willen laten uitvoeren door Agentforce. We bouwen Agents, zorgen ervoor dat de juiste kaders zijn ingesteld zodat de Agent geen acties uitvoert die jullie niet willen, we optimaliseren de data en zorgen ervoor dat Agentforce jullie werknemers ontzorgt.

Training en Support

Om ervoor te zorgen dat jullie team direct en efficiënt aan de slag kan, bieden we gerichte training en onboarding. Onze trainingen helpen je teamleden om Agentforce, de mogelijkheden en de werkwijze goed te begrijpen. We blijven beschikbaar voor doorlopende ondersteuning en optimalisatie. We monitoren de prestaties van de integratie en voeren waar nodig aanpassingen door, zodat jullie Salesforce en Slack-oplossing altijd up-to-date, betrouwbaar en efficient blijft.

“Het is fijn samenwerken met GoSoniq! De consultants reageren
snel, adequaat en vriendelijk. We zijn heel tevreden over de processen die door GoSoniq zijn ingericht en kunnen tussentijds bij hen terecht als we wijzigingen willen aanbrengen. Topwerk!”

Carla van Hengel
Academy Manager, Salure